Fékdob teherautóhoz online

A fékdob általában speciális típusú öntöttvasból készül, amely hővezető és kopásálló. A kerék és a tengely együtt forog. Amikor a sofőr fékez, a bélés sugárirányban nyomja a dob belső felületét, és az ezt követő súrlódás lelassítja vagy leállítja a kerék és a tengely, így a jármű forgását. Ez a súrlódás jelentős hőt generál.

[wp_ad_camp_1]

Fékdob teherautóhoz széles kínálatban megtalálható az aruhaz.intermotor.hu weboldalon, ezért itt a helye nálunk, ha ön is régóta keres minőségi fékdobokat teherautójához. Minden kerék egy fékhengerrel működteti a féket. Két dugattyú működteti a betétet, egy a kerékhenger mindkét végén. A vezető betét (amely a legközelebb van a jármű elejéhez) másodlagos betétként ismert. A hátsó betét elsődleges betétként ismert. A főhengerből származó hidraulikus nyomás a dugattyúcsészére hat, a dugattyúkat a betét felé tolva, a dobhoz kényszerítve őket. Amikor a vezető elengedi a fékeket, a fékpofarugók visszaállítják a betéteket az eredeti (kikapcsolt) helyzetükbe. A kerékhenger részei jobbra láthatók. A fékpofák jellemzően két acéldarabból állnak, amelyek hegesztve vannak.

A kerékhenger teljes meghajtó ereje a hálón keresztül hat a fékbetétre. szélén általában mindkét oldalon három „V” alakú bemetszés vagy fül található, amelyeket hegyeknek neveznek. A hegyek a támasztólemez támasztólapjaihoz támaszkodnak, amelyre a betét van felszerelve. Mindegyik fékberendezésnek két betétje van, az elsődleges és másodlagos. A fékdob bélését alkotó anyagok közé tartoznak a súrlódásmódosítók, porított fémek, például ólom, cink, sárgaréz, alumínium és más, a hő elhalványulásának ellenálló anyagok. Amennyiben többet tudna meg ezekről és rendelni szeretne keresse fel az aruhaz.intermotor.hu weboldalt. Weboldalunkra látogatva fellelheti elérhetőségeinket, így kérdéseket tehet fel.