A DIESEL GmbH stratégiája

A DIESEL SPORT stratégiája az, hogy az energiaitalukat és ezzel együtt magát a márkanevet is úgy emlegetik, mint a sportoláshoz ideális ital. Mint már említettem, az elsőszámú célcsoportnak az élsportolók számítanak. A mai élsportban szinte mindenki használ valamilyen teljesítményfokozó készítményt.

[wp_ad_camp_1]

Ezek közül vannak olyanok, amelyek természetes anyagokból állnak és egészségesek és vannak olyanok is, amelyek veszélyesek és egyúttal tiltottak is. Az energiaitalok tehát fontos szerepet töltenek be egy élsportoló mindennapjaiban. Mit is ír magáról a DIESEL SPORT, hogyan reklámozza magát, milyen image-t próbál kialakítani? A DIESEL SPORT egy hipnotikus ásványi anyagokat, vitaminokat és koffeint tartalmazó frissítő ital és segít a sportolás közben való folyadékhiányt pótolni. Minden plakátjukon, hirdetésükön a dinamizmust, teljesítményt és erőt próbálják hangsúlyozni.

A stratégia tehát elsősorban az, hogy megszólítsa a sportolókat, és hogy elterjedjen az italuk először országszerte, majd a határon túl is (Christian Diesel, a gráci iroda elnöke a célok közt említette a magyar piacra való betörést is). Mivel egy új márkáról van szó a mostani fázisban a legfontosabb feladat a marketing, tehát hogy megismertessék az emberekkel ezt az új energiaitalt.

A DIESEL KINO nehézségekkel küszködik.A moziba járás népszerűsége Ausztriában is kezd visszaesni. Kint nem a magas jegyárakkal van a gond, mivel az osztrák lakosoknak általában ez nem probléma, azonban mint mindenhol a világon, ott is egyre többen töltik le a filmeket és nézik meg otthon. A DIESEL KINO célja az, hogy újra divatba hozza a mozizást és az emberek számára egy lehetséges kikapcsolódási formát kínáljon. Ehhez egy nagyon jó hangulatú miliővel és a filmek széles választékával járul hozzá.