SEO, azaz keresőoptimalizálás alapok

A SEO vagyis keresőoptimalizálás leegyszerűsítve arról szól, hogy a kereseti találatok közt hányadikként jelenik meg a honlapunk. Ha nagyon hátul, akkor van szükség keresőoptimalizálásra, így előbbre kerülhet, vagyis nagyobb eséllyel fognak a weboldalra kattintani.

[wp_ad_camp_1]

A keresőoptimalizálásról bővebb információkért és tippekért ide kattintson. Manapság már szinte mindenki zsebében ott lapul egy okostelefon, mellyel pillanatok alatt felcsatlakozhat a netre és megkeresheti az információkat, amikre szükségük van. Sokan észrevették az ebben rejlő lehetőségeket és mobilbaráttá tették oldalukat. Ez azért is fontos, mert a Google is jobban szereti azokat az oldalakat, amik a felhasználók érdekeit szem előtt tartva mobilbarátok. A Google ráadásul hatalmas segítséget kínál, melynek az a neve, hogy Google Search Console. Hogy mi is ez pontosan? Egy olyan szolgáltatás, melynek röviden és tömören, az a lényege, hogy elemzések kérhetők a saját honlapról, így látható, hogyan teljesít, valamint hogyan sikerült a keresőoptimalizálás.

Nagyon fontos, hogy a látogató ne csak megérkezzen az oldalra, de minél több időt is eltöltsön ott. Vagyis minél kevesebb legyen a visszafordulások száma. Mivel a legtöbb emberről elmondható, hogy vizuális típus, így az ebben rejlő lehetőségeket érdemes kihasználni. Természetesen itt nem arra gondolunk, hogy legyen tele az oldal képekkel, hanem egy-két perces videókra. A legtöbb ember figyelmét ugyanis ennyi időre lehet lekötni. Egy hosszabb videó megtekintésébe bele sem kezdenek. Nem hiába járnak az emberek moziba, hisz a látványos mozgóképeket mindenki szereti, az oldalon is nagy visszatartó ereje lehet, ha van egy rövid videó, ráadásul az emberek kíváncsisága is felkelthető vele.