Keresőmarketing alapok: SEM, SEO, PPC

Manapság egyre többen ismerik fel az informatikában rejlő lehetőségeket. Nem csoda, hogy sokan ilyen területen tanulnak tovább. Különösen a keresőmarketing számít népszerűnek, azonban az alapokkal nem sokan vannak tisztában.

[wp_ad_camp_1]

A keresőmarketingről bővebben információkért katt ide. Kezdjük a legelején, vagyis a SEM mozaikszóval, aminek jelentése nem más, mint keresőmarketing. Ennek két típusát különböztetjük meg: mégpedig a keresőoptimalizálás vagyis a SEO és a kattintás alapon működő fizetett hirdetés, a PPC. A SEM által a vállalkozásnak lehetősége van népszerűsíteni weboldalát vagy webáruházát, aminek köszönhetően megtérülő összegekkel lehet számolni a feljebb jutás során. A SEM alapvetően összefoglal minden olyan tevékenységet, ami arra irányul, hogy egy weboldal láthatósága minél nagyobb mértékben nőjön, valamint magasabb besorolást tudjon elérni a keresők, leginkább a Google találatai közt. Erre a legjobb módszerek a linképítés, valamint a fizetett hirdetések.

A SEM olyan stratégiák és technikák együttesét jelenti, amik által növelhető a látogatottság az adott weboldalon. Itt érdemes megismerkedni pár új kifejezéssel, ha jobban akarjuk érteni az informatikai folyamatokat. A paid placement magyarul fizetett elhelyezés, a fizetési mód pedig lehet a Cost-per-Click vagyis a CPC és a Pay-per-Click vagyis PPC. A legjobb, ha rendelkezik egy előre meghatározott költségvetésels, ami fedezetet nyújt a különféle kampányokra. Hirdetések tekintetében leginkább a Google rendszerére, az Adsre érdemes koncentrálni. A rendszernek akadnak hátrányai, ha valaki nem hozzáértőként igyekszik boldogulni vele, így jobban jár, ha szakértő segítségét kérni. Mindez igaz a SEO vagyis a keresőmarketingre is.